Nosaltres, el Clúster Gourmet de Catalunya, al costat d’altres 4 Clústers alimentaris del Programa Catalunya Clústers, hem organitzat aquesta sessió per posar en coneixement dels assistents, les conclusions finals de l’estudi sobre el consumidor digital que han dut a terme amb l’empresa IPSOS.

 

Els altres Clústers alimentaris participants han sigut: Nutrició i Salut, Foodservice, INNOVI (vitivinícola) i Packaging. Organitzat en col·laboració amb ACCIÓ i la xarxa Enterprise Europe Network, de la qual ACCIÓ en forma part i agrupa més de 600 organismes de suport a l’empresa a 66 països.

 

L’objectiu és inspirar a les empreses i actualitzar el sector amb noves tendències relacionades amb el consumidor digital.

 

“Els productes gourmet, vi i oli, els de major potencial de compra online”. Estudi  del Consumidor Digital en l’Alimentació de IPSOS disponible via: http://www.cataloniagourmet.cat/wp-content/uploads/2018/11/NP-20181025-Presentació-estudi-consumidor-digital.pdf