Ahir, en el marc de la Fira Hispack 2018, la nostra sòcia, Mònica Navarro de Delicious & Sons (www.deliciousandsons.com), va explicar el procés de creació de la seva marca i les tendències actuals del packaging alimentari per posicionar un producte al lineal amb èxit.

 

Els envasos de productes d’alimentació són més sostenibles, en línia amb una tendència cap a aliments més saludables, amb etiquetes “netes”, que informin al consumidor sobre el seu contingut de forma més clara.

 

També s’està investigant en envasos “intel·ligents”, que indiquin, per exemple, si la caducitat està pròxima. Així mateix, es busquen envasos còmodes, adaptats als nous perfils de consumidor, com els “sènior”, els millennials… sense oblidar l’auge de la venda de productes per Internet i de com llançar un packaging al mercat, del disseny des d’un punt de vista creatiu i industrial.

 

Hispack ofereix a tot l’ecosistema del packaging un espai de reflexió, coneixement i innovació sobre els principals vectors que estan transformant el sector i que tenen un major potencial de desenvolupament en el futur.