Delicious & Sons és una gamma Mediterrània i innovadora, de productes certificats ecològics, sense transgènics, vegans i vegetarians. Sense gluten.

 

Com és aquesta nova tendència “natural” que s’està implantant a la societat?

És una tendència global en el sector d’alimentació a nivell mundial, sobretot a Europa, als Estats Units i també a Espanya.

 

La societat està buscant cada vegada més el producte natural i volen saber el que estan menjant. Cuinar amb ingredients que coneixen, sense elements químics. Busquen etiquetes senzilles i entenedores. En definitiva, un segell de qualitat i un estil de vida.

 

A què es deu aquesta creixent tendència?

Tendència de major salut, en general. Actualment, la societat fa més esport i es vol cuidar. Menjar bé cada dia amb productes de qualitat, no únicament consumir amanides, verdures bullides… es pot menjar bo i saludable amb els productes de Delicious & Sons.

 

Veneu més productes aquí o mitjançant de l’exportació?

Mitjançant l’exportació! El 90% de les nostres vendes són d’exportació tant a Nord Amèrica com a la resta d’Europa, més que aquí a Espanya.

 

Quines són les vostres expectatives a Alimentaria?

La Fira és molt important per fer nous contactes i veure als teus clients, proveïdors i companys del sector. És un producte que agrada molt al consumidor ja que preval la qualitat i el sabor del producte amb bon packaging i bon concepte de marca ben definit.

 

A la seva pàgina web trobaràs tota la informació: www.deliciousandsons.com