Ahir, en el marc de la Fira Alimentària 2018, nosaltres, el Clúster Gourmet de Catalunya, al costat d’altres 4 Clústers alimentaris del Programa Catalunya Clústers, vam organitzar aquesta sessió per posar en coneixement dels assistents, les primeres conclusions d’un estudi sobre el consumidor digital que estan duent a terme amb l’empresa IPSOS.

 

Els altres Clústers alimentaris participants van ser: Nutrició i Salut, Foodservice, INNOVI (vitivinícola) i Packaging. La sessió es va organitzar en col·laboració amb ACCIÓ i la xarxa Enterprise Europe Network (EEN), de la qual ACCIÓ en forma part i que agrupa més de 600 organismes de suport a l’empresa a 66 països.

 

La sessió va començar amb la presentació de l’estudi per part de l’empresa d’investigació de mercats IPSOS. Posteriorment es van exposar diferents casos empresarials, el de la Família Torres, el de Jean Leon; soci del Clúster Gourmet de Catalunya, i el de l’startup 3DCLICK. Al finalitzar va haver-hi un debat enriquidor amb els ponents i els diferents Clústers participants.

 

L’objectiu és inspirar a les empreses i actualitzar el sector amb noves tendències relacionades amb el consumidor digital.

 

La jornada va acabar amb una breu explicació de les diferents oportunitats de cooperació internacional mitjançant la xarxa EEN i ACCIÓ.

 

Text: ACCIO.GENCAT.CAT